Tai buvo paprastoji ekonomika: naujų automobilių paklausa buvo daug didesnė, nei gamintojai galėjo patenkinti dėl trikdžių, susijusių su pandemija. Kadangi lustai, laidai ir kitos trūkstamos sudedamosios dalys vėl laisviau cirkuliuoja, prasidėjo lėtas, bet neišvengiamas normalizavimosi procesas.
„Tesla“ ir „Ford“ buvo vienos iš gamintojų, kurios per pastaruosius du mėnesius pastebimai sumažino kainas, o pastaroji prognozuoja, kad naujų transporto priemonių kainos Jungtinėse Valstijose šiemet nukris penkiais procentais. Tuo tarpu Elonas Muskas anksčiau leido suprasti, kad „Tesla“ minimaliai pakoregavo savo modelių kainas, ir įperkamumą apibūdino kaip bendrovę ribojantį veiksnį.
Europoje „Volvo“ ir „Mercedes-Benz“, remdamosi stipriomis užsakymų knygomis, ir toliau optimistiškai vertina kainų politiką.