Kaip vertina CV-Online marketingo vadovė Rita Karavaitienė, tai darbo skelbimas, kurį norisi tiesiog nukopijuoti ir įkelti visų peržiūrai, kaip etaloną. Nepriekaištingai nuo pradžios iki pabaigos paruoštas pasiūlymas. Jokių klišių, šablonų, abstrakcijų ar rašymo dėl rašymo.
Kuo šis skelbimas toks geras?
„Įmonės prisistatyme, be supažindinimo su veikla, prekės ženklais, vertybėmis ir ambicijomis, dalijamasi, kuo esamiems darbuotojams patinka darbas įmonėje ir kodėl rekomenduotų šią įmonę kitiems. Darbo vietos nuotraukos profesionalios, nenusaldintos – tiesiog apie darbą.
Skelbime žongliruojama paprastumu ir kūrybiškumu, dalykiškumu ir nefromaliu bendravimu, aiškia struktūra, faktais ir įtraukiančiu turiniu“, – pastebi R. Karavaitienė.