Pradėkite nuo turimos el. svetainės audito

Kalbant vaizdžiai, į atnaujinamą el. svetainę turėtume žiūrėti kaip į namą, kurį ketiname rekonstruoti: prieš imantis griovimo darbų, derėtų įsivertinti efektyviai veikiančius sprendimus ir juos patobulinti. Todėl prieš ruošiantis pokyčiams, reikėtų surinkti aktualiausius duomenis: klientų sąveiką su naudojamu svetainės dizainu, dažniausiai pasitaikančią elgseną.

Turint kiekybinį pamatą, reikėtų apsibrėžti geriausiai veikiančius bei prasčiausiai pasirodančius puslapius ar sprendimus el. parduotuvėje. Ši analizė turėtų parodyti, kokius svetainės polapius reikės sukurti nuo nulio, o kuriuos tik šiek tiek modifikuoti ar apskritai palikti nepaliestus.

Grafinių elementų atnaujinimas

Vizualus turinys el. svetainėje yra svarbus dėl kertinės priežasties: didžioji dalis žmonių mokosi vizualiai ir yra labiau linkę išsaugoti informaciją tuomet, kai ją pamato.

Turint tai omenyje, būtina įvertinti skirtingo vizualinio turinio formas: nuo vaizdo įrašų iki nuotraukų. Įtraukiantys vaizdai, demonstruojantys gerąsias parduodamų produktų savybes, ne tik palengvina apsipirkimo patirtį, bet ir padidina pardavimus. Vaizdo įrašai naujus klientus akimirksniu supažindina su jūsų prekių ženklu, parduodamais produktais ar paslaugomis. Todėl klientams lengviau įvertinti jūsų verslą, o kokybiški ir patrauklūs vaizdai skatina pasitikėjimą.

Žinoma, vaizdo įrašas savaime negarantuoja sėkmės, o prieš integruojant šiuos sprendimus į savo el. svetainę, būtina atsižvelgti į gerąsias praktikas. Šiuolaikiniai klientai neigiamai reaguoja į vaizdo įrašus, kuriuose demonstruojamas pernelyg nušlifuotas ir stilizuotas turinys, tad pastebėję nenuoširdumą žmonės iš karto palieka el. parduotuvę. Todėl siekdami pritraukti lankytojų srautą į savo svetainę, stenkitės išlikti autentiški. Vis daugiau verslininkų į savo el. parduotuvę įtraukia vartotojų sukurtą turinį (UGC), kuriame pateikiami nešališki pirkėjų atsiliepimai, pagrįsti jų pirminiu įspūdžiu.

Optimizuokite atsiskaitymo procesą

„Baymard Institute“ duomenimis, beveik trečdalis (27 proc.) vartotojų palieka el. parduotuvę atsiskaitymo etape dėl ilgo, sudėtingo ar neveiksmingo proceso. Tai reiškia, kad prekių krepšelio puslapis turi būti paprastas, efektyvus ir patogus naudoti.

Siekdami atnaujinti atsiskaitymo funkcijas, atsižvelkite į kelias dažniausiai pasitaikančias problemas. Pasitikrinkite, ar atsiskaitymo procesas vienodai patogus naudojant skirtingus įrenginius, pavyzdžiui, išmaniuosius telefonus ir kompiuterius, bei ar yra suderinamas su visomis operacinėmis sistemomis. Be to, daugelis el. parduotuvių daro tą pačią klaidą – prieš leidžiant užbaigti pirkimą, verčia klientus susikurti paskyrą. Tai yra itin dažnai pasitaikantis trūkumas, kuris atbaido ne vieną vartotoją. Vietoje šio sprendimo rinkitės alternatyvą – leiskite klientams prisijungti naudojant soc. tinklų paskyras bei užsisakyti norimą prekę ar paslaugą be papildomų rūpesčių.

Taip pat svarbu iš anksto signalizuoti galutinę užsakymo kainą – netikėtos išlaidos yra viena iš dažniausių priežasčių, dėl kurių žmonės palieka parduotuvę atsiskaitymo metu. Nėra nieko labiau mažinančio entuziazmą, nei prieš pat apsipirkimo pabaigą užklumpantys mokesčiai, kurių nebuvo tikėtasi.

Galiausiai, pasistenkite integruoti tam tikrus psichologinius dirgiklius, sukeliančius „baimę praleisti“. Keletas idėjų: greitai išparduodamoms prekėms sukurti pranešimą apie mažėjantį sandėlio likutį, pasiūlyti nuolaidos kuponą su galiojimo terminu ar suteikti ribotos trukmės nemokamo pristatymo galimybę.

Formuokite ryšį su klientais

Šiuolaikiniai vartotojai siekia priimti patikimais duomenimis pagrįstus sprendimus, todėl jie nori išgirsti kitų klientų nuomonę apie produktus ir paslaugas. Be to, kad atsiliepimai yra vienas iš svarbiausių apsisprendimo pirkti veiksnių, jie taip pat yra puikus idėjų, leidžiančių pagerinti klientų patirtį, šaltinis. Grįžtamojo ryšio teikimas verslams leidžia pagerinti svetainės kokybę bei sužinoti, kokio produkto, funkcijų ar galimybių klientai labiausiai pasigenda.

Taip pat svarbu užtikrinti, jog el. parduotuvėje prieinama tiesioginio pokalbio galimybė. Dauguma vartotojų nemėgsta siųsti el. laiškų, kad sužinotų išsamią informaciją apie gaminį ar kitais rūpimais klausimais. Todėl tiesioginis pokalbis yra vienas geriausių būdų išlaikyti klientą, kai jam reikia papildomos informacijos. Šiandien prieinami modernūs programinės įrangos sprendimai supaprastina komunikaciją tarp jūsų ir klientų bei gali pasiūlyti pažangius sprendimus, pavyzdžiui, pokalbių robotą, kuris automatiškai atsako į dažniausiai pasitaikančius klausimus.

Apibendrinant, el. parduotuvės tobulinimas nėra neįveikiama užduotis. Siekiant užtikrinti optimalią vartotojų patirtį, reikia atlikti išsamią rinkos analizę, nuolat ieškoti geriausių praktikų pavyzdžių bei juos pritaikyti. Sėkmingiausi pardavėjai klientų patirtimi rūpinasi taip pat nuosekliai, kaip ir parduodamu produktu ar prekių ženklo vystymu, todėl gali maksimizuoti pardavimus bei išsiskirti iš konkurentų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją