Juo labiau, kad greito maisto restoranai turi nemažai gudrybių, padedančių pritraukti klientus, rašo brightside.me.
Štai dvylika triukų, kuriais naudojasi greito maisto restoranai, siekdami pritraukti kuo daugiau klientų ir parduoti jiems kaip įmanoma daugiau produkcijos.
1. Kiekvienas produktas turi visiškai tą patį skonį
Greito maisto tinklai tiksliai žino, kokie skoniai žmonėms labiausiai patinka, štai kodėl jų siūlomas maistas visada turi tą patį skonį. Tokiu būdu jie iškart patenkina savo klientų norus.
2. Mėsainiai iškepami akimirksniu
Didžiausiuose greito maisto tinkluose paprasčiausias mėsainis paruošiamas vos per 30 sekundžių. Kaip tai įmanoma? Paprasčiausiai, jie būna užšaldyti ir prieš patiekiant atšildomi.
3. Jų maistas sukurtas taip, kad jį galima būtų greitai suvalgyti
Greito maisto restorane kąsnį nuryjate vidutiniškai jį pakramtę dvylika kartų. Kitur valgydami prieš nurydami kąsnį jį kramtome vidutiniškai penkiolika kartų. Kuo mažiau kramtome maistą, tuo mažesnį pasitenkinimą juo jaučiame ir tuo daugiau jo suvalgome.
4. Spalvų gama parinkta taip, kad keltų mūsų apetitą
Raudonos ir geltonos spalvų derinys greito maisto restoranuose naudojamas neatsitiktinai. Šios spalvos puikiai dera, o pasąmonės lygmenyje jos verčia sustoti ir čiupti kažką valgomo. Kartais tai vadinama „kečupo ir garstyčių teorija“.
5. Svarbiausias tikslas – parduoti jums kuo daugiau
Ekspertai nustatė, kad kur kas sunkiau kažko atsisakyti, kai tai siūloma tiesiogiai jums. 85 procentai žmonių užsisako daugiau nei iš pradžių ketino užsisakyti, mat kai greito maisto restorano darbuotojas kažką pasiūlo tiesiogiai pirkėjui, jis ir nusiperka.
6. Standartinė kokakola yra didelė kokakola
Paprasčiausias būdas parduoti daugiau gėrimų – padidinti jų tūrį. Žmonės instinktyviai pasirenka vidutinio dydžio gėrimus, tačiau nežino, kad „standartinė“ kokakola dažniausiai yra didelė šio gėrimo porcija. Dar daugiau, jeigu jūs konkrečiai nepasakysite, kokio dydžio gėrimo norite, jums visada bus pateiktas didžiausias variantas.
7. Ant grotelių kepta mėsa tėra iliuzija
Greito maisto restoranuose parduodami mėsainiai būna paruošiami iš anksto didelėse gamyklose ir paskui užšaldomi. Greito maisto tinklai dažnai prideda dirbtinio dūmo kvapo, kuris verčia manyti, kad mėsa buvo kepta ant grotelių.
8. Salotos ne visada yra sveikiausias pasirinkimas
Daugelis greito maisto tinklų siūlo salotas kaip „sveiką“ pasirinkimą. Tačiau dėl jas ruošiant naudojamų priedų toks pasirinktas patiekalas gali turėti didžiausią kalorijų kiekį. Kokia tikroji salotų padažų sudėtis – tai paslaptis net greito maisto restoranuose dirbantiems žmonėms.
9. Čia parduodama kava nestimuliuoja
Kai kurie tinklai kavą parduoda ne popieriniuose, o iš polistirolo pagamintuose puodeliuose. Juose yra cheminė medžiaga, kuri reaguodama su karštais gėrimais gali neigiamai paveikti nervų sistemą, skatinti depresiją ir mažinti koncentraciją.
10. Kiaušiniai nėra paprasti kiaušiniai
Greito maisto restoranuose pusryčiams siūlomų patiekalų ingredientų sąraše kartais galima pamatyti paminėtą kiaušinį. Omenyje turimas tikro kiaušinio ir „aukščiausios kokybės kiaušinių mišinio“ derinys. O į to „aukščiausios kokybės kiaušinių mišinio“ sudėtį įeina glicerino mišinys, dimetilpolisiloksanas (silikono forma) bei maisto priedas E552. Ar dar reikia sakyti, kad kur kas geriau namie patiems išsivirti kiaušinį?
11. Kokakola iš tikrųjų ne ką geresnė
Kai kurie žmonės įsitikinę, kad tokiose vietose kaip „McDonald’s“ parduodami gazuoti gėrimai yra skanesni už tuos, kuriuos perkame paprastose parduotuvėse. Iš tikrųjų, jie tokie patys, tačiau greito maisto restoranai dažnai koncentratą ir vandenį sumaišo prieš pat patiekdami, dėl to gėrimas atrodo „šviežesnis“.
12. Nevalgykite jų maisto vėliau
Daugelis greito maisto restoranuose siūlomų patiekalų yra skirti suvalgyti per trumpą laikotarpį nuo jų paruošimo. Pavyzdžiui, skrudintos bulvytės šviežiumą išsaugo vos penkias minutes, po kurių netenka savo skonio. Todėl kol pasieksite namus su savo mėsainiu, jis savo skoniu jūsų jau nebedžiugins.