D. Raulinaitis sako, kad pastarieji penkeri metai, praleisti dirbant „Pigu“ grupėje, buvo labai dinamiški ir lydimi nuolatinio profesinio augimo, tačiau natūraliai atėjo metas naujiems iššūkiams.

„Su „Reprise“ agentūrų tinklu buvau susidūręs per savo karjerą užsienyje, kai dirbau „Reprise Media Australia“. Tuo metu turėjau galimybę susipažinti su agentūros filosofija, vertybėmis, požiūriu į klientą ir į skaitmeninę rinkodarą. Didžiąją dalį šių dalykų atradau ir „Reprise Media“ agentūroje Lietuvoje, prie kurios ir nusprendžiau prisijungti. Agentūra turi didelių ambicijų ir stiprią profesionalų komandą, todėl turime visas galimybes toliau plėsti savo kompetencijas, stiprinti į kliento tikslus orientuotos skaitmeninės komunikacijos paslaugas bei kurti dar didesnę vertę savo klientams“, – sako D. Raulinaitis, naujasis „Reprise Media“ skaitmeninės komunikacijos departamento vadovas.

Pasak „Reprise Media“ vadovo Arijaus Kirdeikio, nuo pat agentūros įkūrimo Lietuvoje kasmet agentūra fiksuodavo ypač spartų augimą skaitmeninės komunikacijos paslaugų rinkoje, o pastaruosius kelerius metus įmonė yra tarp lyderių ir pagal pardavimo pajamas. 2022 m. UAB „Reprise Media“ pardavimo pajamos išaugo 57 proc. ir pasiekė 11 mln. EUR.

„Nuo pat įsikūrimo sparčiai augame visais aspektais: klientų, rinkų skaičiumi, jų dydžiu, projektų apimtimi. Šiuo metu skaitmeninės komunikacijos kampanijas įgyvendiname daugiau nei 30 šalių, be to, atliepdami klientų poreikius gerokai praplėtėme savo paslaugų portfelį ir tapome agentūra, kuri teikia visas skaitmeninės komunikacijos paslaugas iš vienų rankų su viduje dirbančia komanda, o ne partneriais iš šalies. Visos šios priežastys lėmė ir nuolatinį agentūros komandos augimą, kompetencijų praplėtimą bei stiprinimą“, – teigia A. Kirdeikis.

Pasak „Reprise Media“ vadovo, agentūros skaitmeninės komunikacijos departamento stiprinimas e-komercijos, procesų automatizavimo, aukštos pridėtinės vertės produktų vystymo srityje yra nuosekliai planuotos įmonės plėtros strategijos dalis.

„Tokie pokyčiai, kuomet aukštesnio lygio vadovas ateina į agentūrą iš įmonės pusės, skaitmeninės komunikacijos agentūrose nėra labai dažnas reiškinys – daug dažniau būna priešingai. Esu tikras, kad ilgametę patirtį skaitmeninėje komunikacijoje ir e-komercijoje sukaupusio Domo prisijungimas suteiks tvirtą postūmį tolesniam agentūros augimui ir paslaugų vystymui. Skaitmeninė rinka ir klientų poreikiai nuolat keičiasi, todėl norint toliau plėtoti teikiamas paslaugas, kurti naujus efektyvumą didinančius sprendimus ir juos pritaikyti klientų komunikacijoje reikalinga kompetentinga ir patyrusi komanda“, – pažymi „Reprise Media“ vadovas A. Kirdeikis.

„Reprise Media“ teikia skaitmeninės strategijos, paieškos sistemų rinkodaros (SEM), paieškos optimizavimo (SEO), socialinių tinklų rinkodaros, vaizdinės reklamos, turinio ir integruotos skaitmeninės rinkodaros, skaitmeninių duomenų analizės bei kitas skaitmeninės komunikacijos paslaugas. Tarp agentūros klientų – tokios įmonės ir prekių ženklai, kaip „Deeper“, „Ikea“, „Nestle“, „GameRoom“, KFC ir kt.