2023.04.20 15:32
Išprovokuoti kalbas – lengva, bet reikia nuspręsti ir kas bus po to: ko pasiekta skandalingomis reklamomis?
M360
FOTO:
Siekiant auditorijos dėmesio žaisti saugioje zonoje nebeužtenka, todėl dalis prekių ženklų ryžtasi provokuoti ar net šokiruoti. Kaip Lietuvos gyventojai vertina ryškius 2022 metų rinkodarinius veiksmus, kurių ėmėsi ne tik rinkos naujokas – traškučiai „Chazz“, bet ir tokie solidūs brandai kaip „Fielmann“ ar „Manilla“? Kokių dividendų ar nuostolių minėtiems vardams atnešė „putės“ skonio čipsai, reklaminės kampanijos „Pirmas kartas“ ar „Pyst ir graži!“? Naujausi RAIT ir „Mediaskopas“ tyrimų duomenys atskleidžia: šokti aukščiau bambos drąsu, bet ar visada naudinga? Visuomenės apklausa parodė: svarbu atsižvelgti, kokias moralines etikos normas reklama gali pajudinti skirtingose auditorijose ir kokią riziką tai sukelia prekės ženklui.