Nuo artėjančių metų sausio 1 d. Lietuvos didmiesčiuose turės įsigalioti mažos taršos zonos, tačiau priimti sprendimų savivaldybės neskuba. Panevėžys ir Klaipėda jau praneša apie vietas, kur mažos taršos zonos bus įdiegtos, o Vilnius su Šiauliais tebelaukia ekspertų rekomendacijų.
taršos mokestis
18 straipsnių
Kokios melagienos plito per savaitę?
Socialiniame tinkle „Facebook“ rašoma, kad Kauno miesto savivaldybė nusipirko transporto priemonių monitoringo bei valdymo sistemas. Įrašuose teigiama, kad dyzeliniai automobiliai negalės įvažiuoti į Kauną ir bus priversti apsisukti.
Mokestinės sistemos norintiems verslauti gali tapti tikru galvos skausmu, ypač, jei kalbėsime apie žengimą į tarptautinę rinką. Kokių mokestinių niuansų išmanymas gali padėti auginti verslą, laidoje „Delfi diena“ pasidalijo Inovacijų agentūros projekto „E–Export Nation Lithuania“ partneriai – mokesč...
Seimo Lietuvos socialdemokratų partijos frakcijos seniūno pavaduotojas Eugenijus Sabutis siūlo tobulinti Vyriausybės teikiamą Motorinių transporto priemonių registracijos mokesčio įstatymo projektą ir numatyti, kad surenkamos pajamos iš automobilių taršos mokesčio būtų skirtos kelių tinklui tvarkyti...
Be kompensacijų vairuotojai nebenori atsisakyti taršaus transporto: tarp ruošiamų priemonių – naikinama techninė apžiūra (7)
Pranešama, kad nuo birželio nebelikus kompensacijų už sunaikintą taršų transportą, sumažėjo ir utilizuoti automobilius skubančių tautiečių. Sunaikinę taršų ir dažniausiai seną automobilį, lietuviai galėjo gauti paramą ne tik dviračiams, paspirtukams ar kitam mažataršiam transportui įsigyti, tačiau i...
Europos Komisija (EK) išleido Pasirengimo įgyvendinti 55 proc. tikslą (angl. Fit for 55) priemonių rinkinį. Juo siekiama įgyvendinti naujas iniciatyvas ir užtikrinti, kad Europos Sąjungos (ES) politika atitiktų klimato srities tikslus, tarp jų ir vieną iš svarbiausių – sumažinti anglies dioksido emi...
Verslo požiūris. Boguševičius apie mokesčių reformą: kreivų veidrodžių karalystė, kuria bandoma kamšyti biudžeto skyles (1)
Naujai pristatyta mokesčių reforma dabar bandoma nagrinėti po kaulelį. Visos interesų grupės bando išsakyti savo nuomonę ir kritiką, jiems aktualius pakeitimus. O šiandien pakalbėkime siūlomą pelno mokesčio įstatymo pakeitimą, kuris palies įmones, perkančias ir nuomojančias automobilius. Laidos sveč...
Automobilį įsigijęs vyras sulaukė nemalonios staigmenos – „Regitra“ paaiškino, kaip tokiu atveju elgtis (3)
Susidūriau su problema ir manau, kad daugelis žmonių su tuo susiduria. Nusipirkau automobilį, kuris buvo parvarytas iš Prancūzijos 2017 metais ir iki šiol buvo vieno savininko, o 2020 metais buvo priimtas taršos mokestis.
Valdantieji vėl ant stalo deda naują automobilių „taršos“ mokestį, kuris eilinį kartą prasilenkia su logika ir oro taršos nesumažins.
Aistrų sukėlęs automobilių taršos mokestis po anksčiau Seime patirtos nesėkmės gali pakeisti savo formą, o tarp siūlymų yra mokesčio taikymas tik įmonėms. Ekspertai mano, kad dabar mokesčio įvedimui nepalankus metas, tačiau ilgainiui gali tekti keisti šiuo metu galiojančią tvarką.
Pasiūlyti nekilnojamojo turto (NT) mokesčio pakeitimai nebus didelė našta gyventojams, prognozuoja finansų ministrė, pabrėždama, kad ministerija yra atvira tolesnėms diskusijoms ir pasiūlymams.
Infliacija, planuojamos didinti bazinės palūkanų normos, nedarbo augimo rizika rodo, kad šie metai nežada ekonominio atokvėpio Lietuvai, tačiau kitąmet galima tikėtis grąžos iš investicijų į infrastruktūrą, teigia Seimo Biudžeto ir finansų komiteto (BFK) pirmininkas Mykolas Majauskas.
Ūkininkai sutrikę – Valstybinė mokesčių inspekcija iš jų pareikalavo deklaruoti, kaip ūkiuose naudojamos transporto priemonės ir sumokėti taršos mokesčius. Nors ši įstatymo lengvata panaikinta dar pernai, tačiau mokėti reikės tik šiemet.
Aplinkos ministerija siūlo atsisakyti automobilių registracijos mokesčio ir vietoje jo įvesti naują metinį taršos mokestį. Ministerijos teigimu, į valstybės biudžetą būtų surinkta apie 170 mln. eurų. Tačiau šie milijonai yra Lietuvos žmonių, kurie jau šiandien susiduria su klausimu, kaip išgyventi, ...
Kad ir kaip visuomenė priešinasi, kad ir kokius kitus racionalius sprendimus kas nors siūlo – aplinkos ministras Simonas Gentvilas lyg užburtas – stumia savo numatytos formos mokestį už automobilius ir vadina jį ekologiniu. O aš manau, kad tai tiesiog pinigų surinkimo mokestis. Jau girdžiu – ką siūl...
Vyriausybės teikiamame naujame automobilių taršos mokesčio įstatyme, be kita ko, numatytos pasekmės jo vengiantiems – nesusimokėjus iki numatyto termino dalyvavimas eisme būtų draudžiamas.
Gal dar nežinote, kas skaldys visuomenę tada, kai pandemija jau bus pasibaigusi, o tradicinės šeimos vertybių gelbėjimas nusibos net tris kartus išsiskyrusiems fariziejams? Nesantaikos obuolys jau prinoko – juo neišvengiamai taps automobilių taršos mokestis ir visa „Žaliojo kurso“ politika.