Be abejonės, žmonių skoniai – skirtingi, todėl ir jiems patenkinti siūloma rinktis iš įvairių šalių virtuvių, taip pat atsižvelgiant į maisto tipą bei paros laiką, kada norima pasistiprinti ar pasilepinti. Atsižvelgiant į tai, klientų mėgstamiausio restorano rinkimuose „Wolt“ išskyrė 9 kategorijas, o kiekvienoje jų paskelbė 1, 2 ir 3 vietų nugalėtojus.

„Wolt“ generalinė vadovė Liis Ristal patvirtino, kad pandemija iš tiesų turėjo įtakos didesniam klientų aktyvumui užsisakant maistą į namus.

„Taip, pandemija turėjo įtakos klientų aktyvumui, ypač „Wolt“ sudarant galimybes savo užsakymą atsiimti be kontakto su kitu žmogumi – kurjeriai maistą ar kitas prekes tiesiog palieka už durų. Per šį laiką daugeliui namai vėl tapo darbo vietomis, mokyklomis ir poilsio zonomis, todėl žmonės stengėsi sumažinti savo kasdienius rūpesčius užsisakydami patiekalus ar kitas prekes ir atsiimdami jas tiesiog prie savo namų durų.

Vis dėlto, svarbu paminėti, kad rudenį, ypač rugsėjį ir spalį, o taip pat ir žiemą, mūsų paslaugų paklausa natūraliai yra didesnė, mat žmonės dažniau renkasi tamsius vakarus praleisti namuose, kai vasarą dažniausiai skuba mėgautis šiltais orais kur nors lauke“, – aiškino L. Ristal.