Socialiniuose tinkluose daugeliui jau išsakius savo nuomonę apie stabdomas verslo investicijas Lietuvoje, verslo įmonių sunkumus, derinant inžinerinių tinklų klojimo kelių infrastruktūroje projektus, ne tik jaučiu pareigą atsakyti, ko „Via Lietuva“ jau ėmėsi, bet ir į šią situaciją pažvelgti giliau....
kelių infrastruktūra
25 straipsnių
Skuodis: dalį kitų metų kelių finansavimui reikalingų išlaidų svarstoma padengti skolintomis lėšomis (1)
Finansų ministerijai rengiant 2025 metų valstybės biudžeto projektą, dalį kitų metų kelių infrastruktūros numatoma finansuoti skolintomis lėšomis, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Yra viena sritis Lietuvoje, dėl kurios kiekvienais metais darosi vis labiau gėda. Buvo laikotarpis, kada lietuviai didžiavosi savo gerai išvystyta kelių infrastruktūra. Kaimynų latvių kelius pašiepdavome, o pravažiuoti Lenkiją kiekvienam vairuotojui buvo didelis iššūkis. Viskas radikaliai pasikeitė,...
Susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas sako, kad kitų metų valstybės biudžete kelių finansavimui bus numatyti bent 700 mln. eurų. Anot jo, galutinė suma turėtų būti didesnė, taip pat yra pateiktas poreikis dėl 1,375 mlrd. eurų valstybinės reikšmės bei 600 mln. eurų savivaldybių kelių finansavi...
Kone Panevėžio centre, Sietyno gatvėje, įsikūrusios greitosios vairuotojai bijo, kad vieną dieną važiuodami į nelaimės vietą duobėse nepaliktų ratų. Gelbėti gyvybių skubantiems medikams tenka rankomis prilaikyti automobiliuose sumontuotą aparatūrą. Kaip įveikti slalomą Sietyno gatvėje, domėjosi Daiv...
Ar dešiniųjų valdžios sprendimais kelių sektorius ir toliau bus stekenamas, o gal pagaliau galime turėti vilties, kad dar šiais metais Vyriausybė sugebės atsisukti į Lietuvos gyventojus per pastaruosius metus bene labiausiai kankinusią problemą – nugyventą kelių būklę?
Mūsų valstybėje yra ne tik trys milijonai krepšinio ekspertų. Tiek pat yra ekspertų, nusimanančių apie kelių būklę. Daug metų ir tūkstančius kartų bendraudamas su visų lygių politikais, verslo ar bet kurios kitos srities atstovais galiu patvirtinti, kad dar neatradau nė vieno žmogaus, kuriam mūsų va...
Kaip Lietuvos savivaldybių asociacijos vadovas jau nebe pirmą rudenį rašau apie kelius, jų būklę ir finansavimą. Situacija ne itin keičiasi, nebent tiek, kad eina blogyn.
Lietuvoje tęsiasi kalbos dėl galimybių pritraukti papildomą finansavimą kelių infrastruktūrai. Seimo opozicija ir asociacijų atstovai ragina Vyriausybę numatyti didesnį finansavimą keliams kitų metų valstybės biudžete, tačiau panašu, kad lėšos išliks tokios, kokios numatytos pateiktame projekte. Tuo...
Tekstą norėtųsi pradėti nuo šio klausimo – pabandykite atspėti, kuriame strateginiame dokumente yra šis teiginys: „Susisiekimo infrastruktūrą jungsime į vieningą ir nacionaliniu mastu skirtingas transporto rūšis integruojantį tinklą. Bendradarbiaudami su savivaldybėmis stiprinsime šalies vidaus susi...
Kryžkelė asocijuojasi su pasirinkimu. Kryžkelėje galima sutikti žmonių, kurie parodys kelią arba paklaidins. Šiandien Lietuvos keliai yra kryžkelėje, nes reikia apsispręsti: ar mes investuosime ir išlaikysime patrauklų tinklą, ar jį naikinsime toliau. Finansavimo trūkumas lemia, kad šiandien grįždam...
Kiekviena valstybė – tai kolektyvinis darinys. Valstybės gerovė – priklauso nuo visų jos piliečių bendrų valinių veiksmų. Sutariama, ką reikia daryti, o taip pat pasiekiamas konsensusas, kad tokie veiksmai turi būti visuotini.
Remiantis Europos Komisijos duomenimis, eismo saugumo srityje Lietuva per pastaruosius kelerius metus pasiekė didžiausią pažangą Europos Sąjungoje. Valstybės vizija ir toliau išlieka ambicinga: nuo nulinės žūčių keliuose statistikos iki 2050 m., aktyvesnio eismo dalyvių edukavimo iki kelių moderniza...
Technologijų vystymosi sparta kelią nerimą ir sumaištį. Toliau pratindamiesi tvarkytis su mobiliųjų įrenginių keliamomis problemomis namie, darbe, mokykloje, vartotojai susidūrė su nauju iššūkiu, paskelbtu dirbtinio intelekto. Seimas šiuo metu sprendžia kitą technologijų šuolio uždavinį: ką daryti s...
Eugenijus Sabutis. Batalijos Seime neturi užgožti esminių problemų – nuo rekordinių maisto kainų iki eilių pas gydytojus (2)
Naujausi duomenys ir toliau nedžiugina. Maisto produktai Lietuvoje buvo trečdaliu brangesni nei prieš metus, tuo tarpu maistas Europos Sąjungos (ES) valstybėse vidutiniškai pabrango kiek daugiau nei 18 procentų. Išskirtinai tik mūsų šalyje taip sparčiai brangę produktai nulėmė, kad maisto produktų k...
Įsibėgėjus metams Vyriausybė patvirtino Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo lėšų sąmatą 2023–2025 m. Pagal ją šiemet keliams, jų statybai, remontui ir priežiūrai, įskaitant tiltus, numatyta 543,2 mln. eurų. Tiek pat, kaip ir pernai, o realybėje – maždaug penktadaliu mažiau dėl i...
Kėdainiuose įgriuvo pagrindinis tiltas, vedantis į miestą, Kaune Kleboniškio tilto turėklai nuvirto, uždaromas tiltas per Dubysą. Sąrašą galima būtų tęsti ir tęsti. Kol kas apsieita be avarijų ar aukų. Kol kas. Apie 40 proc. asfaltuotų valstybinės reikšmės kelių – neatitinka keliamų reikalavimų. Ska...
Šiemet kovo 5 d. vyks savivaldybių tarybų ir mero rinkimai. MadeinVilnius.lt portalas visą mėnesį iki pat rinkimų publikuos straipsnius aktualiausiais miesto klausimais, atsakymus į kuriuos pateikia kandidatai į Vilniaus mero postą. Klausimai buvo užduoti kandidatams, kurie paskutinių apklausų metų ...
Metai nauji, o problemos dėl nepakankamo finansavimo ir prastėjančios kelių būklės – senos, nejudinamos ir net gilinamos. Tokios išvados peršasi po Vyriausybės pateikto projekto, kuriuo numatomi kelių infrastruktūrai skiriami pinigai tiek šiems, tiek tolimesniems metams. Deja, bet finansavimas lieka...
Beveik metai prabėgo nuo praėjusio mano susitikimo su susisiekimo ministru ant vakar įgriuvusio Kėdainių tilto. Dar tuomet rodžiau ministrui, kad situacija neeilinė, o tiltui verkiant reikia dėmesio. Bėgo dienos, mėnesiai ir tiltas, it neapsikentęs valdžios abejingumo, pats pranešė apie savo būklę –...